TRE VIGTIGE VÆRKTØJER

som vil kunne styrke og forbedre din markedsføring.

KOMMUNIKATIONSGRUNDLAG
Grundliggende bygger vi al kommunikation for vores kunder på en teori om at den bedste kommunikation tilstræber at efterleve de fire kriterier:
• LYTTE
• INFORMERE
• LÆRE
• HJÆLPE
De gør arbejdet med at skabe god kommunikation meget mere inspirerende – og effektiv. Du kan læse mere om de fire begreber her.

FORRETNINGSMODEL
I vores arbejde med at forstå og bearbejde vores kunders marked og muligheder benytter vi BUSINESS MODEL CANVAS, som er et ideelt og overskueligt værktøj til at beskrive og udvikle en virksomhed eller et brands position.

OPTIMERING AF KOMMUNIKATIONSINDSATSEN
Udover at deltage i arbejde med at beskrive og udvikle vores kunders position, er selve kommunikationsindsatsen kernen i vores ydelser. Her har vi udviklet et værktøj, der kan bruges til
• at skærpe budskabet/signaler, der sendes af sted
• at sammenligne alle typer kanaler, der benyttes
• at vurdere de opnåede leads, der er opnået
• og at styrke konverteringen til køb!
Den kalder vi i al sin enkelhed: SPICAS-analysen!